• Mi a VoxPay fiók?

    A VoxPay fiók egy egyszerűsített bankkártyás fizetési mód. Ilyen fiók birtokában Önnek fizetéskor nem kell megadnia a féltve őrzött kártyaadatokat. Helyette egyetlen klikkeléssel elindíthatja a fizetést azt követően, hogy azonosította magát. A fizetés egy másik módja – a csoportos beszedés mintájára – az ismétlődő fizetési mód. Ennél a rendszeresen fizetendő díj, előfizetés összegével megterheljük bankkártyáját az Eladóval megegyezett módon – adott összeg, adott időpontban. Minden egyes fizetéskor terhelési értesítést kap. 

    Hozza létre most VoxPay fiókját ingyen!

  • Milyen esetekben érdemes VoxPay fiókot használnia?

    A VoxPay fiók egyszerű, gyors és biztonságos bankkártyás fizetési mód, így minden esetben érdemes használnia, ha az Eladó ezt lehetővé teszi. 

    Különösen sok időt és energiát takaríthat meg, ha:

    • Rendszeresen, pl. havi díjat kell fizetnie bankkártyával,
    • Ha egy weboldalon különböző időközönként, különböző terméket vásárol,
    • Sokszor vásárol kis értékben, pl. egy mp3 letöltő oldalon,
    • Ha mobiltelefonról akar vásárolni, ahol még sokkal nehézkesebb a bankkártyás vásárlás.

  • Mennyire biztonságos a VoxPay fiók?

    A VoxPay fiók a Magyarországon megszokott banki biztonsági szabályoknak megfelel, miközben a fizetés igen egyszerűvé válik.

    A  VoxPay fiók nem tárol bankkártya információkat! A bankkártya információkat kizárólag a Bank titkosított oldalán lehet megadni, ezért sem a VoxPay sem az Eladó nem juthat bizalmas információkhoz.
    Az Eladó kizárólag a VoxPay rendszeren keresztül kérheti a kártya terhelést, amelyet a Bank hajt végre.

    Ön bármikor letilthatja az Eladó terhelési kérését!

  • Hol fizethet VoxPay fiókkal?

    A VoxPay fiók fizetési módot számos internetes oldal, tartalomszolgáltató és online szolgáltatás használja fizetési módként. Azon a weboldalon fizethet VoxPay fiókkal, melyen a fizetési oldalon megtalálja a „Fizetés VoxPay fiókkal”, a „VoxPay ismételt bankkártyás fizetés” vagy az „Előfizetés VoxPay fiókkal” lehetőségeket.

  • Hogyan fizethet VoxPay fiókkal?

    Az Eladó lapján általában egyetlen kattintással elindíthatja a fizetést, a fizetési módok közül válassza a „Fizetés VoxPay fiókkal” lehetőséget.

    Ha az Eladó lapján még nem volt bejelentkezve, akkor a rendszer azonosítást kér (e-mail cím, jelszó). Ezt követően megtörténik a fizetés.

    A sikeres vagy sikertelen fizetésről e-mailben fizetési értesítést kap.

  • Mi az ismétlődő fizetés?

    Ez a fizetési mód leginkább a bankszámláknál már ismert csoportos beszedésre hasonlít. 

    Az ismétlődő fizetés esetében az Eladó számára engedélyezheti, hogy bizonyos időközönként automatikuson kezdeményezzen fizetést. Itt is van lehetősége Eladónként engedélyt adni, és azt megvonni, illetve Eladónként beállíthat egy limitet, mely meghatározza, hogy az adott Eladó egy fizetés során maximálisan mekkora összegű fizetést kezdeményezhet.

    A terhelésekről minden esetben e-mailben terhelési értesítőt kap.

  • Ismétlődő fizetés VoxPay fiókkal

    Az ismétlődő fizetéshez első alkalommal engedélyeznie kell az Eladó számára a fizetés indítást. 

    Ha már rendelkezik VoxPay fiókkal:

    • Az Eladó engedélyt fog kérni, és megjeleníti a VoxPay fiók weboldalának linkjét,
    • A VoxPay fiók oldalon bejelentkezve az Engedélyek oldalon engedélyezheti az Eladót,
    • Az Eladó oldalán ismét kattinthat a fizetésre, mely ez alkalommal már sikeresen zárul.

    A fizetésről e-mailben terhelési értesítést kap.

    Ha még nem rendelkezik VoxPay fiókkal:

    • Az Eladó elindítja a regisztrációs folyamatot,
    • Létrehozzuk VoxPay fiókját az Eladónál használt e-mail cím használatával,
    • Hozzáadhatja első bankkártyáját a VoxPay fiókjához,
    • Az Eladó elvégzi az első terhelést.

    A VoxPay fiók létrehozásáról e-mailben regisztrációs értesítést kap.
    A fizetésről e-mailben terhelési értesítést kap.

  • Mi az előfizetés?

    Az előfizetés egy havidíj jellegű fizetési mód, használható pl. online szolgáltatás havidíjának automatikus befizetésére, vagy internetes újság prémium tagságának heti meghosszabbítására.

    Az Előfizetés esetén - az Ismételt fizetéssel szemben - az Eladó nem kap jogosultságot fizetésindításra, az Ön bankkártyájának terhelésére. A terheléseket maga a VoxPay fiók kezdeményezi minden esetben az előre meghatározott (az Ön által korábban jóváhagyott) ütemterv szerint.

    Előfizetési példák

    Online számlázó rendszer havidíjfizetés: 

    • Időpont: minden hónap 5. napja,
    • Összeg: 1890Ft, 
    • Lejárat: visszavonásig

    Internetes újság prémium tagság megújítása:

    • Időpont: minden hétfő,
    • Összeg: 490Ft
    • Lejárat: 12 alkalommal (3 hónap)

    Az előfizetésről e-mailben előfizetési értesítést kap.
    Az ütemezett fizetésekről e-mailben terhelési értesítést kap.

    A letiltáshoz, felfüggesztéshez, újraindításhoz lépjen be a VoxPay fiókjába.

  • Előfizetés VoxPay fiókkal

    Az Előfizetéshez az Eladó weboldalán válassza ki a szolgáltatást, és kattintson az „Előfizetés VoxPay fiókkal” fizetési módra.

    Ha már rendelkezik VoxPay fiókkal

    • Az Eladó a VoxPay fizetési oldalra továbbítja, ahol megjelenítjük az Előfizetés pontos ütemezését (időpont, összeg, lejárat),
    • Amennyiben az adatok helyesek, a VoxPay fiókban használt bejelentkezési adatokkal jóváhagyja az Előfizetést,
    • A sikeres előfizetésről az Eladó értesítést kap, és az előfizetés bekerül a VoxPay fiókjába is.

    Ha még nem rendelkezik VoxPay fiókkal

    • Az Eladó elindítja a regisztrációs folyamatot,
    • Létrehozzuk VoxPay fiókját az Eladónál használt e-mail cím használatával,
    • Hozzáadhatja első bankkártyáját a VoxPay fiókjához,
    • Most már van VoxPay fiókja, így az előfizetési folyamat a fentiek szerint folytatódik.

    A VoxPay fiók létrehozásáról e-mailben regisztrációs értesítést kap.
    Az előfizetésről e-mailben előfizetési értesítést kap.
    Az ütemezett fizetésekről e-mailben terhelési értesítést kap.

  • Hogyan fizethet VoxPay fiókkal mobil telefonon?

    A VoxPay fiók valódi egy kattintásos fizetést biztosít a mobil telefonos vásárláshoz! A fizetéshez a mobil alkalmazásba be kell jelentkeznie, vagy e-mail címet és jelszót kell megadnia. 

    Ezzel elkerülheti azt, hogy mobiltelefonon kelljen begépelnie a bankkártya adatokat.

  • Hogyan hozhat létre VoxPay fiókot az első fizetéskor?

    Az Eladónál válassza a "Fizetés VoxPay fiókkal" lehetőséget.
    Ha eddig még nem volt VoxPay fiókja, akkor automatikusan kap egy fiókot ugyanazzal az e-mail címes bejelentkezéssel, amellyel az Eladónál bejelentkezett. Ezután a bank biztonságos lapján egyetlen alkalommal meg kell adnia a kártyaadatokat és egy jelszót. Ezzel megtörténik a fizetés és egyben a VoxPay fiókja is elkészül.

    A VoxPay fiók létrehozásáról e-mailben regisztrációs értesítést kap.
    A fizetésről e-mailben terhelési értesítést kap.

  • Hogyan azonosíthatja magát?

    A VoxPay fiókjába történő bejelentkezés és a VoxPay fiókkal történő fizetés során a regisztrációkor használt e-mail címmel és jelszóval azonosíthatja magát.

    Amennyiben az egyik Eladó weboldalán keresztül készült el VoxPay fiókja, a jelszót nem Ön adta meg, hanem a VoxPay rendszer generálta, és az e-mailben kiküldött regisztrációs értesítőben találhatja meg. Ezt a jelszót a VoxPay fiókjába bejelentkezve bármikor megváltoztathatja.

  • Hogyan adhat bankkártyát a VoxPay fiókhoz?

    A VoxPay fiók létrehozásakor lehetőséget biztosítunk a bankkártya hozzáadásra. Ha a hozzáadás sikertelen volt, vagy további kártyát szeretne a fiókhoz kötni, ezt a VoxPay fiók oldalon bejelentkezve, a „Bankkártya” menüpontra kattintva teheti meg.

    Az „Új kártya regisztrálása” gombra kattintva adhat új kártyát fiókjához. A kártya regisztrálása a bank biztonságos, titkosított oldalán történik, így a kártyaadatokat sem az Eladó, sem pedig a VoxPay nem ismeri meg, a banktól csupán egy azonosító számot kap, melyre hivatkozva később az Ön utasítására terhelést végezhet. 

  • Milyen bankkártya adatokra lesz szüksége?

    A VoxPay fiók használatához online fizetésre alkalmas bankkártyával kell rendelkeznie. A bankkártya hozzáadásakor az alábbi adatokat kéri be a Bank biztonságos, titkosított oldala:

    • Új jelszó, Új jelszó ismétlése – egy tetszőleges jelszó*
    • Kártya típusa - MasterCard, Maestro, Viza, stb… 
    • Kártyát kibocsátó bank neve – a kibocsátó bank neve
    • Kártyára írt név – a pontos név a kártya előlapjáról
    • Terhelendő bankkártyaszám – 16 számjegy a kártya előlapjáról
    • Lejárati dátum (hhéé) – a lejárat hónap/év formátumban
    • Érvényesítési kód (CVC2/CVV2) – 3 számjegy a kártya hátlapjáról
    • Neve – az Ön neve

    *- a Banki jelszót a későbbiekben nem kell használnia, mivel a VoxPay fiókból bármikor eltávolíthatja bankkártyáját.

  • Hogyan állíthat be alapértelmezett bankkártyát?

    Ha bejelentkezik a VoxPay fiókjába, a Bankkártya menüpontban megtalálja a Bankkártyák listáját. Az adott bankkártya előtti alapértelmezett ikonra kattintva választhatja ki, mely kártyát kívánja elsődlegesnek beállítani.

  • Hogyan törölhet bankkártyát?

    A VoxPay fiókba bejelentkezve a Bankkártya menüpontban, az egyes bankkártyák mellett találja a Bankkártya eltávolítás gombot. Erre kattintva a VoxPay rendszer elvégzi a bankkártyája törlését a VoxPay fiókból.

    A törlés után bankkártyája továbbra is használható marad, kizárólag a VoxPay fiók terhelési jogosultságát szüntetjük meg!

  • Kit nevezünk Eladónak?

    A VoxPay fiók használata során – így a súgóban is – az Eladó alatt azt a weboldalt, céget értjük, akitől Ön terméket vagy szolgáltatást vásárol.

  • Hogyan engedélyezhet vagy tilthat le Eladókat?

    Az Eladók engedélyezése és tiltása bejelentkezés után lehetséges. A fiókban az Engedélyek menüpontban láthatja az Eladók listáját. A listában az Eladó előtti pipa vagy kereszt ikonra kattintva engedélyezheti vagy tilthatja le a terheléseket.

  • Hogyan állíthat be limitet egy Eladóhoz?

    A maximális biztonság érdekében az Eladókhoz egyenként terhelési limitet állíthat be, tehát megadhatja, hogy az adott Eladó egyszerre maximum mekkora összeggel terhelheti meg bankkártyáját.

    A limit beállításhoz keresse fel a fiókban az Engedélyek menüpontot és a Limit oszlopban kattintson a szerkesztés ikonra:

    • Ha 0-nál nagyobb értéket állít be, ez az összeg forintban lesz az adott Eladó terhelési limitje.
    • Ha 0 értéket állít be, a limit törlésre kerül, az Eladó korlátlan értékű terhelésre kap engedélyt.

  • Elfelejtette a jelszavát?

    Ha elfelejtette jelszavát, kattintson a Fiókom menüpontra, és ott, a bejelentkezés alatt a „Kérjen új jelszót” gombra. A regisztrációhoz használt email címére küldjük az új jelszó elkészítéshez szükséges információkat.

  • Hogyan törölheti a VoxPay fiókját?

    A VoxPay fiók törléséhez jelentkezzen be. A Fiók törlése menüpontban olvassa el az információkat, és ha ennek ellenére törölni kívánja fiókját, kattintson a Megszüntetem gombra.

    • A fiók törlésével töröljük az összes bankkártyát is, melyet korábban hozzáadott a VoxPay fiókhoz.
    • A törlést követően már nem tud bejelentkezni, nem fér hozzá a fizetési történethez, és az áfás számlákhoz, ezeket kizárólag az e-mailben küldött vásárlási értesítők alapján tudja visszakeresni.